SURFi – Biznes w zasięgu ręki
Artykuły aWiadomości Europa Świat

43. Światowy Kongres IAA w Wiedniu

Po raz 43. IAA organizuje największe wydarzenie biznesowe w skali całego globu. Światowy Kongres IAA odbędzie się w Wiedniu, w 43-swiatowy-kongres-iaa-w-wiedniudniach 18-20 września.

Jest to jedno z najbardziej wyjątkowych i prestiżowych spotkań biznesowych, gromadzące przedstawicieli globalnych korporacji z ponad 70 krajów całego świata, w tym reklamodawców, media i agencje.

Tegoroczny kongres odbędzie się pod hasłem „Expectations”, zostaną na nim zaprezentowane najnowsze trendy i kierunki rozwoju branży komunikacji marketingowej oraz best practice z całego świata.

„Jest parę okazji w ciągu roku, żeby zobaczyć w Europie tych, którzy rozdają karty w tym biznesie. Obok Cannes i Montreux (d. Valencia i Wenecja) to jest z pewnością takie wydarzenie.

Prezentacje w Moskwie w 2010 roku stały na zaskakująco wysokim poziomie merytorycznym, Wiedeń będzie pod tym względem na pewno równie mocny, logistycznie i cenowo natomiast z pewnością okaże się bardziej dostępny. Jest to zdecydowanie „must be” w tegorocznym kalendarzu.”, mówi CEE Media Director Unilevera – Aleksander Śmigielski.

W trakcie kongresu, najbardziej znane postaci globalnego biznesu, spróbują znaleźć kreatywne rozwiązania i odpowiedzi na wiele istotnych pytań mających wpływ na funkcjonowanie całej branży komunikacji marketingowej. Świat wchodzi w kolejną fazę kryzysu, który implikuje zmiany w dynamice rozwoju globalnej gospodarki oraz otoczeniu rynkowym firm. Jakie one będą i w jaki sposób wpłyną na decyzje reklamowe firm? W jaki sposób branża reklamowa przygotowuje się na nadejście tych zmian i na ile jest przekonana o słuszności własnych predykcji dotyczących przyszłości? Nowe modele współpracy na linii agencja-media w kontekście nowych wyzwań i możliwości – to tylko niektóre z tematów, jakie zostaną poruszone na kongresie.
Wśród zaproszonych prelegentów są osoby z top managementu m.in. firm takich jak: Unilever, SABMiller, Procter&Gamble, Facebook, Google, IPG, Nestle czy Ogilvy – wyznaczające kierunki rozwoju branży.

Merytorycznym wystąpieniom będą towarzyszyć imprezy o charakterze rozrywkowym, jak pokaz Hiszpańskiej Dworskiej Szkoły Jazdy oraz liczne okazje do nawiązania kontaktów biznesowych podczas mniej oficjalnych części programu.
Szczegółowe informacje o kongresie na WWW.iaa.org.pl

Źródło: Informacja Prasowa

Related posts

Wystąpienie Donalda Trumpa a kurs dolara amerykańskiego

admin

Nauczyciel w szkole przyszłości

Podatek od nieruchomości: gminy mogą, ale nie chcą go zmniejszać

Leave a Comment