SURFi – Biznes w zasięgu ręki
Artykuły aWiadomości Prasa / książki

Magazyn B2B dla dyrektorów finansowych

22 listopada ukazał się pierwszy numer nowego miesięcznika B2B „Strategie – Pismo dyrektorów finansowych”. Magazyn, którego redaktorem naczelnym jest Jakub Stępień (wcześniej m.in. Forbes i Handel-net), publikuje Nathusius Investments. Wydawcą została Dorota Goliszewska (dawna redaktor naczelna polskiej edycji Manager Magazin).

Magazyn podzielony został na dwie części – dziennikarską i fachową. Artykuły do pierwszej części piszą m.in. dziennikarki związane wcześniej z Manager Magazin: Alicja Hendler i Małgorzata Remisiewicz. W części fachowej znalazły się teksty wykładowców Szkoły Głównej Handlowej i Politechniki Warszawskiej oraz specjalistów z firm i instytucji takich jak Deloitte, PKPP Lewiatan i PricewaterhouseCoopers. Felietony dla „Strategii” piszą znani ekonomiści – Rafał Antczak oraz Witold Orłowski.

Potencjalni czytelnicy pisma to ok. trzydziestu tysięcy top menedżerów do spraw finansów z firm działających w Polsce. Dystrybucję „Strategii” (sprzedaż w prenumeracie oraz wysyłki rotacyjne) prowadzą Ruch, Kolporter, Garmond Press oraz GLM. Całkowity nakład miesięcznika wynosi 10.200 egzemplarzy i będzie kontrolowany przez ZKDP. Koszt pełnej strony reklamy wynosi 12.000 PLN. Kierownikiem do spraw reklamy jest Maria Trzcińska.

Informacja Prasowa
Autor: Barbara Wiercińska, Strategie – Pismo Dyrektorów Finansowych

Related posts

Spokojny sen z poduszką finansową

admin

Kwestionowanie własnych decyzji może unieszczęśliwiać

Co dziewiąty kredyt w Polsce udzielany za pośrednictwem Expandera Doradcy biją rekordy w sprzedaży hipotek

admin