SURFi – Biznes w zasięgu ręki
aWiadomości Polska

TTV, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie „Nadawcy 2018” miesięcznika „Media&Marketing Polska”

Czy telewizja jaką znamy umiera? Czy YouTube zastąpi telewizor? I dlaczego rynek wideo wciąż wymyka się klasyfikacji? Na te i inne pytania o kondycję rynku telewizyjnego, radiowego, VoD oraz nadawców internetowych odpowiada najnowszy Raport Nadawcy 2018 opublikowany na łamach magazynu Media&Marketing Polska.

Najnowsze wydanie raportu zawiera portrety 25 największych nadawców i – po raz pierwszy – osobną sekcję poświęconą VoD.

Tytuł Telewizji Roku otrzymała TTV. Zespół miesięcznika docenił konsekwentną budowę oferty programowej przez tę stację, ale przede wszystkim wzrost wyników oglądalności, co dziś, zwłaszcza wśród większych kanałów TV jest zjawiskiem rzadkim. Wyróżnienia przypadły stacjom Telewizja Puls i TVP ABC.
Redakcja zwróciła też uwagę na nowe produkcje telewizyjne. Miano TV Hitu Roku zyskały „Wojenne Dziewczyny” (serial TVP1), a za TV Chałę Roku została uznana „Hipnoza” (program rozrywkowy TVN).

Po raz pierwszy w raporcie zaakcentowana została tematyka VoD. Redakcja przeanalizowała dokonania siedmiu największych graczy tego segmentu, a tytuł Wideo Hit Roku przyznała serialowi „Rojst” (Showmax). Mianem Rozczarowania zespół magazyny określił zjawisko fragmentaryzacji oferty VoD.

Raport „Nadawcy 2018” posiada także sekcję poświęconą radiu. Obok portretów czołowych graczy rynku radiowego, szeroko omówiono m.in. tematykę podcastów. Za debiut roku uznano Newonce.radio. Tok FM wyróżniono za konsekwencję w dążeniu do innowacji. Mianem Rozczarowania określono wyniki słuchalności Polskiego Radia.

Tegoroczna edycja naszego raportu pokazuje, że rynek nadawców to coraz ciekawsza mozaika. Granice między telewizją a wideo zacierają się. Radia możemy słuchać w internecie, a kto nie ma ochoty na serial w serwisie VoD, może wybrać radiowy podcast. Świat mediów elektronicznych zmieniania się szybciej, niż przekonują paneliści, nawet panelisci futurolodzy – komentuje Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media&Marketing Polska”

Pełny Raport Nadawcy 2018 dostępny jest wraz z magazynem Media&Marketing Polska

Related posts

Bogaci mają niższą inflację. Jak to możliwe?

admin

MG uczy dyrektyw nowego i globalnego podejścia

admin

Czy wakacje w Grecji będą w tym roku wyjątkowo drogie? [OPINIA ANALITYKA CINKCIARZ.PL]

admin