X-KOM.PL werbuje… agentów. Pierwsza taka akcja w polskim e-commerce

68

Ruszył projekt „Agent X-KOM.PL” – nieszablonowa kampania marketingowa jednej z największych w Polsce sieci handlu x-kom.pl-werbuje-agentow-pierwsza-taka-akcja-w-polskim-e-commerceelektronicznego. Stawką jest walizka pełna kasy.

Tym samym X-KOM.PL po raz kolejny ucieka od dominującej wśród polskich sklepów komputerowych, klasycznej konwencji marketingowej. Sieć, której twarzą od sierpnia ubiegłego roku jest kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski – Kuba Błaszczykowski, w swojej strategii konsekwentnie stawia na jak największe zaangażowanie aktywnych użytkowników Internetu, którzy bardzo często w swojej społeczności – czy to w internecie, czy w świecie rzeczywistym – pełnią funkcję liderów opinii oraz doradców przy zakupie sprzętu komputerowego. Teraz każdy z nich może na najbliższe kilka tygodni stać się nieoficjalnym „Agentem X-KOM.PL”.

Komunikacja w kampanii bardzo mocno nawiązuje do serii filmów o przygodach Jamesa Bonda. Podobnie jak słynny Agent 007, również Agenci X-KOM.PL będą działać w dobrej wierze. – Przed każdym z nich ważna misja. Ich zadaniem będzie uratowanie użytkowników sieci przed… nieprzemyślanym zakupem sprzętu komputerowego – mówi z uśmiechem Przemysław Ladra, Business Unit Manager w firmie X-KOM.PL, który cały koncept kreatywny opracował samodzielnie. – Wyszliśmy z założenia, że niemal każdej osobie względnie obytej z komputerem niejednokrotnie zdarza się sytuacja, gdy ktoś inny prosi ją o pomoc w wyborze sprzętu. Dlaczego nie mogłaby przy tej okazji zyskać czegoś także dla siebie?

Idea jest prosta. Działając wspólnie z największymi producentami sprzętu komputerowego (Samsung, Dell, Lenovo, Logitech, Microsoft, Asus), X-KOM.PL stworzył specjalną platformę interaktywną, w ramach której klienci sklepu gromadzą specjalne punkty nazwane „Jednostkami X”. Co jednak najważniejsze, opłacalne stanie się dla nich nie tyle samodzielne kupowanie produktów wymienionych marek w X-KOM.PL, lecz polecanie ich w Internecie innym osobom. Każdy uczestnik będzie mógł wygenerować swój własny, unikalny link do każdego produktu, by następnie wklejać go w dowolnych miejscach w sieci – na różnego rodzaju portalach, stronach www, blogach, forach internetowych, komunikatorach, e-mailach czy w portalach społecznościowych. Odpowiednia kwota „Jednostek X” wpłynie na jego konto w momencie, gdy ktoś inny dokona zakupu w X-KOM.PL podążając za tym właśnie unikalnym linkiem. – Najkorzystniejsze natomiast będzie zasugerowanie zakupy jednego z 47 specjalnie premiowanych produktów naszych partnerów. W ich przypadku można będzie zgarnąć nawet ośmiokrotnie więcej punktów niż przy produktach standardowych – dodaje Ladra. Pełną listę specjalnych premii oraz szczegółowe informacje na temat całego projektu można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej: agent.x-kom.pl.
Akcja zakończy się w połowie czerwca spektakularnym finałem, zorganizowanym w jednym z warszawskich kasyn, które na ten dzień przejmie miano „Kasyna X-KOM”. Najskuteczniejszy z Agentów X-KOM.PL zgarnie nagrodę główną: walizkę pełną gotówki, w której zmieściło się 10 000 zł. Łączna wartość wszystkich nagród w konkursie przekracza 30 000 zł.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here